Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Tautas balss/8778: Lattelecom pakalpojumi 4

Septembra otrajā pusē intensīvi zvanīja un piedāvāja "Lattelecom" pakalpojumu, darbiniece ,vārdā- Ieva. Mani piesaistīja piedāvājums- interaktīvais TV.

Pēc atkārtotiem zvaniem piekritu arī uz interneta pieslēgumu. Paskaidroju, ka man ir portatīvais dators , bezvada pieslēgums un savs rūteris.

Darbiniece Ieva apstiprināja, ka nav problēmu, viss tā arī būs. Pieslēdza interaktīvo TV un internetu 09.10.10. Līdz 20.10.10., pēc līguma, darbojās iepriekšējais IZZI pieslēgums, viss bija kārtībā, bet kad tas beidzās, sākās problēmas, jo izrādījās, ka man pieslēgts tiešais vadu pieslēgums, nevis bezvadu!!!

Ir jau pagājis mēnesis, un es joprojām cīnos pati ar sevi, jo , lai pievienotu vai pārbaudītu manu rūteri, esot jāmaksā 35,-LVL.Tagad secinu, ka interaktīvais pieslēgums nearko neatšķiras no iepriekšējā un vēl veselu mēnesi jābojā nervi, liekais laiks, lai atrastu taisnību, kuru , līdz šim laikam, tā arī neesmu saņēmusi.

Gribu vērst Jūsu uzmanību, attiecībā uz LATTELECOM, ka viņus interesē tikai paņemt jaunus klientus, nevis nodrošināt klienta vēlmes, esiet uzmanīgi, pretējā gadījumā, nāksies bojāt nervus un lieki izšķiest savu brīvo laiku , lai atrisinātu problēmas, kuras paviršības vai apzinātas rīcības dēļ pielaiduši darbinieki kā IEVA!!!

Komentāri 4

nazis

Cilvēku Latvijā vairāk nepaliek un cīņa par esošajiem ir sevišķi sīva. Katrs grib "iekabatot" Jūsu naudu. Visiem vajag jaunus klientus un cenšas tos ar jebkuriem līdzekļiem iegūt. Vai viņi spēj nodrošināt atbilstošu pakalpojumu, par to domā pēc tam. Līgumi ir noslēgti un, ja kaut kas nepatīk, tad vainīgs ir klients.
Ne jau tikai starp sakaru operatoriem tā notiek. Arī mobilo telefonu tirgotāji kategoriski nepiedāvā iespēju aparātu izmēģināt. Esmu nopircis vairākus sev nederīgus mobilos telefonus, ko pēc tam atdāvināju bērniem - displejs it kā liels, bet uzrakstus uz tā bez brillēm salasīt nevaru (nav vairs jaunība), kaut solīja arī lielus uzrakstus.

pirms 7 gadiem, 2010.11.10 14:37

ek

RTFM - pievienošana ļoti vienkārša. DSL vai optiskā modēma LAN ports jāsavieno ar rūtera WAN portu izmantojot Cat5 kabeli.

pirms 7 gadiem, 2010.11.11 10:11

!!!

Tātad nets strādā? TV rāda? Vienīgā problēma - nevar pieslēgt to rūteri? Tiešām, izlasi lietošanas instrukciju vai īsumā - to, ko te rakstīja "ek".

Saprotu, ka šajos laikos vienīgais, kā panākt savu taisnību, ir celt traci, bet būtu tā kā jājūt, kad tā brēka ir lielāka par vilnu...

pirms 7 gadiem, 2010.11.11 10:26

Liga Bite

Labdien! Esmu uzņēmuma Lattelecom darbiniece un mums ir svarīgi, lai ikviens klients būtu aprūpēts vislabākajā līmenī. Tā kā visas sarunas ar operatoriem tiek ierakstītas un viņiem ir jāaizpilda klienta pieteikumi/iebildumi vienotā sistēmā, tas neprasīs ilgu laiku, lai noskaidrotu un arī atrisinātu šo situāciju. Tāpēc lūdzu raksta autoru sazināties ar mani - e-pasts liga.bite@lattelecom.lv vai pa tālruni 29109944; 67055740.

pirms 7 gadiem, 2010.11.11 12:45

Citas ziņas