Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

ZAAO: izmaiņas konteinera tukšošanas grafikā jāpiesaka telefoniski 2

SIA „Ziemeļvidzemes atkritumu apsaimniekošanas organizācija" (ZAAO) klientiem ir iespēja mainīt konteinera tukšošanas grafiku. Ja konteiners piepildījies ātrāk, nekā paredzēts, papildus konteinera tukšošana jāpiesaka telefoniski. Tāpat jārīkojas gadījumos, kad konteineru tukšot nav nepieciešams - lai konkrēto tukšošanas reizi izņemtu no grafika un par to nebūtu jāmaksā, ZAAO klientiem tas jāpaziņo telefoniski vienu dienu pirms paredzētās konteinera izvešanas.

„Klientiem konteineru tukšošanu nodrošinām pēc savstarpēji saskaņota grafika un to mainām pēc klienta telefoniska pieteikuma vai rakstiska iesnieguma saņemšanas. Tādēļ gadījumos, kad klientam ir mainījies atkritumu apjoms un nepieciešama retāka vai biežāka konteineru tukšošana, par to nekavējoties aicinām informēt ZAAO," par konteineru tukšošanu stāsta Ieva Tabūne, ZAAO mārketinga daļas vadītāja.

Klientiem der iegaumēt, ka izmaiņas klientam lietošanā nodotā konteinera tukšošanas grafikā bez saskaņošanas ar klientu ZAAO neveic.

„Pēdējā laikā vērojama situācija, ka klienti konteinera tukšošanu neatsaka, un konteineru tā tukšošanas dienā neizvelk uz ielas vai ceļa. Tādējādi viņi domā, ka ir devuši mums zīmi, ka konteineru tukšot nav nepieciešams un šī nenotikusī konteinera tukšošanas reize tiks izņemta no tukšošanas grafika.

Taču šāda klientu rīcība neļauj mums skaidri noprast, ka konteineru tukšot nav nepieciešams. Atkritumu savākšanas transports piebrauc pie konkrētās mājas, ZAAO darbinieki staigā un meklē konteineru - tās ir gan liekas izmaksas ZAAO un klientam, gan lieki notērēts laiks," problēmu skaidro Ieva Tabūne, ZAAO mārketinga daļas vadītāja.

Tā kā klientiem maksa par atkritumu apsaimniekošanu tiek noteikta, balstoties uz grafikā noteiktajām konteinera tukšošanas reizēm, iepriekš atteikta tukšošanas reize tiek izņemta no tukšošanas grafika, kā arī atrēķināta no ZAAO sniegto pakalpojumu aprēķina.

Savukārt klientus, kuriem faktiskā konteinera tukšošana atšķiras no iepriekš līgumā saskaņotā, tiek apzināti un ar tiem ZAAO līgumu nodaļas speciālisti sazinās (zvanot vai sūtot vēstules), lai noskaidrotu turpmākās sadarbības nepieciešamību.

„Ja klients iepriekšējā dienā būtu piezvanījis uz ZAAO un atteicis konteinera tukšošanu, konkrētā adrese būtu izņemta no maršruta, ZAAO transports pie šīs mājas nepiestātu. Nerastos izmaksas un arī klientam tas būtu ietaupījums, jo atteiktā konteinera tukšošana tiktu atrēķināta no kopējā rēķina par atkritumu apsaimniekošanu," pareizas klientu rīcības priekšrocības akcentē Ieva Tabūne.

Gadījumos, kad nepieciešams veikt izmaiņas konteinera tukšošanas grafikā, aicinām klientus iepriekšējā dienā zvanīt uz ZAAO pa tālruni 642 81250 un atteikt konteinera tukšošanu vai pieteikt papildus konteinera tukšošanu.

ZAAO darbinieki aicina klientus informēt par izmaiņām kontaktinformācijā, piemēram, sūtījumu saņemšanas adrese vai telefona numurs, lai uzlabotu informācijas apmaiņu un nepieciešamības gadījumos būtu iespējams ar klientiem sazināties.

Komentāri 2

nesaprotu!

Nesaprotu! Es konteinera izvešanu jau gadiem piesaku pa tālruni 64772204 tad, kad tas ir pilns (parasti 2-vos mēnešos reizi).
Kāpēc man tagad būtu jāpiesaka vēl kaut kāda konteinera n e t u k š o š a n a s reize? Kāpēc man vajadzīgs jūsu grafiks??!
Kāpēc sarežģījiet cilvēkiem dzīvi??! Visu tikai sliktāk. Kad konteiners pilns, tad klients zvana un piesaka izvešanu. Mans grafiks ir tad, kad pilns konteiners! Kā var grafikā rakstīt izvešanu, ja klients nav to pieteicis? Kāpēc jāatsaka, ja nav vajadzības vest konteineru?! Kā var būt jau iekļauta grafikā izvešanas maksa?! Vai šeit atkal nenotiks krāpšanās?

pirms 7 gadiem, 2010.06.09 18:05

...

ko tu nesaproti...visi normaalie nosleedz liigumu, ar vienu tuksosanas reizi meenesii, vai kaa nu veelas. bet, ja konteiners nav pilns...kapec lai to pustuksu vestu prom, jo jamaksa vienalga...tad var uzzvaniit, pateikt, puisi nebrauciet sdomeenes.....

pirms 7 gadiem, 2010.06.09 21:25

Citas ziņas