Dzelzceļriteņa projekts vecā stacijā. Steidziet apmeklēt.

Negaidīti gribās paslāvēt izpildījumu. Zināju par tapšanu sen, joprojām esmu ar lielo skepsi par lietderību un tūristu apmeklētību, bet izpildījums 5 balles no 5. Smalka lapene nav radiniece uzstādītai gimnāzijas pagalmā, kurai pusi pazaudēja pa ceļam un nākās aizsist ar dēļiem. Arī sliežu riteņu garāža smalka.

Steidziet apmeklēt, līdz vandāļi izpostīs, bet zagļi nozags, jo apkārt ne žogu ne kameru. Dari ko vēlies nakts paspārnē. Pie reizes lieliska iespēja savākt pelašķu ziedus kuri stacijas teritorijā aug griezdamies. Paredzu ka rīt nopļaus gludu.

Uzlikt žogu apkārt, lai izbeigt īpašuma caurstaigāšanu dome negrib, un aprīlī atteica arī biedrības iniciatīvu teritorijas un stacijas ēkas sakopšanas ziņā. Kad aicināja ikvienu, nāc un mēs jums dosim. Biedrība pieteicās, bet īpašumu protams ka neatdeva.

bezugunsnavdumu

Man visvairāk patīk, ka tā sliedriteņa nemaz vēl nav pat rasējumos, un nav pat zināms meistars. Apbrīnojams romantisms par sabiedrības naudu. Labāk par to naudu nopirktu karieti un piešķirtu to kādai z/s ar zirgiem. Lai vizina tūristus par Valgu/Valku. Piekrišana būtu lielāka, nevis pa krūmiem. Nebrauktu arī par velti. Šaursļiežu romantikai Latvijā eksistē Alūksnes banītis. Nevajag atņemt citiem maizi, ja nav savu ideju.

pirms 3 dienām, 2017.08.17 00:26

biedriba.latvija1918

Nenoticēju šai kritikai, līdz nenopirku laikrakstu. Ziniet...vārdu trūkums.

Izskatās, ka Valkā gudros riteni no nulles. Internetu atslēdza un pasaule ciet. Ciet tik ļoti, ka nevar atrast bildes, nokaunēties un projektu neīstenot, jo sliedritenis pats no sevis esot atpalikušo valsts simbols. Visas tās Afrikas valstis, kurām no kolonizācijas laikmeta palika dzelzceļi, bet neko vairāk ka sliedriteni tā publika izdomāt nevar.

Ko tur izgudrot? Kādu meistaru meklēt? Rīgā ir friku velodarbnīca, sazināties un uzkonstruēs. Vienīgi nezinu kā būs ar sertifikāciju, jo bez sertifikāta man grūti iedomāties kādu somu kurš kāptu pašdarinātam aparātam virsū. Attīstītās valstīs cilvēki mīl sevi un drošība tiem esot pirmajā vietā. Tas viss tik tiešām izskatās pēc naudas apgūšanas. ES mērogā projekts esot, jāiespiežās klāt.

PS. Par žogu. Gan domes sēdē, gan laikrakstā, kautkā ir pārprasta žoga ideja. Žogu ne apkārt, ar vārtiem un slēdzi. Žogu vietās kur ir iemidītas tautas takas. Lai demolēt ietu ar nolūku, nevis garāmejot, un atgriezties vajadzētu pa ceļu pa kuru atnāca, nevis pazust padomju armijas pamestajā teritorijā, izejot Blaumaņa/Tālavas ielu rajonā.

pirms 2 dienām, 2017.08.17 21:50

bezugunsnavdumu

Es varu derēt ar ikvienu, ka šīs esot naudas zāģēšanas projekts. Pa meganaudu iepirks sliedriteņus, pa to laiku lapeni izdemolēs, bet garažā iebrauks ar kādu vagonu to iznīcinot, jo galējais idiotisms uzcelt to uz sliedēm, autori laikam nekad nebija dzelzceļpieturā Lugaži un nezin, kā dzelzceļnieki pārvieto savu braucāmo, ar braukšanu arī neies un projektu laimīgi slēgs.

pirms 3 dienām, 2017.08.17 00:31