Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Smiltenē vienuviet koncentrē valsts iestāžu pakalpojumus

Piektdien, 1. jūlijā, Smiltenē atklāts reģionālās nozīmes Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), kas izvietots novada domes administrācijas ēkā Dārza ielā 3.

Vidzemē tas ir pirmais klientu apkalpošanas centrs ar šādu statusu.

Smiltenes novada VPVKAC mērķis ir “zem viena jumta” sniegt iedzīvotājiem un uzņēmējiem valsts un pašvaldības publiskos pakalpojumus, izveidot uz klientu orientētu vienotu pakalpojumu un informatīvo vidi, informē Jūlija Egle, Smiltenē atvērtā  Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra VPVKAC vadītāja.

Smiltenes novada VPVKAC  apmeklētajiem būs pieejami gan pašvaldības, gan astoņu valsts iestāžu pakalpojumi. Iedzīvotāji varēs iesniegt dokumentus un saņemt  konsultācijas.

VPVKAC strādās katru darba dienu no pulksten 8 līdz 17.

Vairāk lasiet laikrakstā “Ziemeļlatvija” otrdien, 5. jūlijā.

Smiltene