Sāks Vidzemes šosejas posma asfalta segas rekonstrukciju 6

Ceļu būves firma SIA "Binders" šodien uz valsts galvenā autoceļa A2 Rīga-Sigulda-Igaunijas robeža (Veclaicene) sāks sagatavošanās darbus pirms asfalta segas rekonstrukcijas šā ceļa posmā no 15,40. līdz 25,50.kilometram jeb no pagrieziena uz Langstiņiem līdz nobrauktuvei no Garkalnes dzelzceļa pārvada, aģentūru LETA informēja "Bindera" pārstāve Vita Noriņa.

Ceļas segas rekonstrukcijas pasūtītājs un būvuzraugs ir VAS "Latvijas Valsts ceļi", projekts - SIA "BRD projekts". Galvenais būvuzņēmējs ir "Binders", apakšuzņēmēji - SIA "Lemminkainen Latvija", AS "Ceļu pārvalde", SIA "Rīgas tilti" un SIA "Tilts". Līguma summa ir 14,9 miljoni eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.

Šīs nedēļas laikā šeit tiks uzstādītas brīdinājuma zīmes, izveidotas pagaidu pārbrauktuves satiksmes plūsmas novirzīšanai, veikti citi ceļa segas rekonstrukcijas uzsākšanai nepieciešamie priekšdarbi.

Sākot ar 20.aprīli, satiksmei pilnībā tiks slēgta brauktuve virzienā no Rīgas visā rekonstrukcijai paredzētā posma garumā. Satiksme abos virzienos tiks organizēta blakus brauktuvē, kur šobrīd ir ceļa divas joslas virzienam uz Rīgu. Satiksmes organizēšanai netiks izmantoti luksofori, taču būs noteikti ātruma ierobežojumi.

Uz blakus brauktuvi tiks pārceltas arī virzienā no Rīgas esošās sabiedriskā transporta pieturvietas, bet pieturvieta "Remberģi" tiks pārcelta apmēram 600 m uz priekšu Siguldas virzienā.

Atbilstoši projektam asfalta segas rekonstrukcija tiks veikta ceļa posma abos virzienos, secīgi organizējot darbus vispirms vienā, pēc tam otrā ceļa brauktuvē. Projekts paredz asfalta segas rekonstrukciju, izmantojot reciklēšanas metodi, kas nozīmē, ka vecais asfalta segums tiks safrēzēts, segas stiprināšanai sajaukts ar cementu, izlīdzināts un pa virsu trijās kārtās ieklāta jaunā asfalta sega. Projekts neparedz ceļa pamatu rekonstrukciju.

Projekta laikā tiks rekonstruēts arī Garkalnes pārvads (reģionālā autoceļa P3 pārvads pār autoceļu A2), pārvads pār dzelzceļu un gājēju tunelis aiz Langstiņu pagrieziena. Rekonstrukcijas zonā tiks atjaunotas sabiedriskā transporta pieturvietas, gar ceļa malām esošās metāla drošības barjeras, atsevišķā posmā tiks izbūvēta lietus ūdens kanalizācija, iztīrīti grāvji un rekonstruētas caurtekas.

Paredzēts, ka līdz darbu tehnoloģiskajam pārtraukumam rudenī visās ceļa joslās abos virzienos jābūt ieklātām seguma apakškārtām, atsevišķās vietās - arī virskārtām. Ceļa segas rekonstrukcijai pilnībā jābūt pabeigtai 2016.gada ceļu būves sezonā.

Ceļu būves uzņēmums "Binders" atvainojas par sagaidāmajām neērtībām un lūdz satiksmes dalībniekus ievērot rekonstrukcijas laikā spēkā esošos brīdinājumus un norādes.

Komentāri 6

apstulbusais

kads musu novadam no ta labums vai sakars? Uz vienas trases atrodamies un kads grib pogas savas paspodrinat?

pirms 6 gadiem, 2015.04.13 11:39

nazis

Pasēdi vienu dienu Smiltene-Gulbene-Rīga-Pleskava krustojumā un otru dienu uz Valka-Valmiera ceļa, saskaiti mašīnas, kas no rīta brauc uz Rīgu, vakarā atpakaļ, un tad sapratīsi, kāds mums ar to sakars. Tas remontējamais ceļa posms ir ļoti īss, salīdzinājumā ar ceļa stāvokli no Rīgas līdz Sēnītei un vēl tālāk.

pirms 6 gadiem, 2015.04.13 14:08

XXX

Nazim taisnība. Ne viens vien smiltenietis uz Rīgu brauc katru dienu.

pirms 6 gadiem, 2015.04.13 17:10

xxx

Nevis uz Rīgu,bet līdz Rīgai.

pirms 6 gadiem, 2015.04.13 17:42

nu nelej katru dienu

cik jasanem alga, lai atlauties teret 30 eur diena benzinam? par 200 jau var nomat dzivokli jugla.

pirms 6 gadiem, 2015.04.13 20:05

hm

''nu nelej katru dienu'' silti iesaku nebraukt uz Rīgu ar gaziku! Jo kā gan var iegūt 30 eur. Ja man uz taisnes tērē 5,5 l dīzeļa uz 100km. Un padomā, kā viss nopērkamais nonāk Smiltenē, ne jau ar vienu fūri visi uzņēmumi visu dabūn!

pirms 6 gadiem, 2015.04.14 00:09

Bizness