Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Finansējums produktu popularizēšanai

Eiropas Komisija izsludinājusi pieteikšanos uz atbalstu 191,6 miljonu eiro apmērā lauksaimniecības produkcijas popularizēšanai ārējos un iekšējos tirgos. Pieteikumi tiek gaidīti līdz 16. aprīlim.

No pārtikas veicināšanas atbalstam piešķirtajiem 191,6 miljoniem eiro 181,6 miljonus eiro EK paredzējusi dažādām pārtikas reklāmas kampaņām, bet 10 miljonus eiro rezervēs reaģēšanai uz tirgus traucējumiem. EK atgādina, ka pārtikas popularizēšanai piešķirtais finansējums ir pieaudzis, jo pērn šim mērķim piešķīra 179 miljonus eiro.

EK informē, ka 89 miljonus eiro novirzīs ES pārtikas popularizēšanai tajās valstīs, kur ir strauja eksporta izaugsme – Kanādu, Ķīnu, Kolumbiju, Japānu, Koreju, Meksiku un ASV. Daļu naudas piešķirs konkrētu produktu, piemēram, galda olīvu  popularizēšanai.

Lielākā labvēlība būs projektiem, kas paredz popularizēt ES kvalitātes shēmu produktus – tādus, kam ir aizsargātas cilmes vietas nosaukums (ACVN), aizsargātas ģeogrāfiskās izcelsmes nosaukums (AĢIN) un garantēta tradicionālā īpatnība (GTĪ), kā arī bioloģiskos produktus. Daļa finansējuma ir paredzēta konkrētām nozarēm: ilgtspējīgi ražotiem rīsiem, galda olīvām, liellopu gaļai un svaigiem augļiem un dārzeņiem. Pēdējā nozare izvēlēta, lai veicinātu veselīgu uzturu ES patērētāju vidū. Plašāk: http://ejuz.lv/nfa

Bizness