VID nodrošinās klientu apkalpošanu klātienē “zaļajā režīmā”

Sākot no 2021. gada 11. oktobra, Valsts ieņēmumu dienests (VID) pakalpojumus klātienē sniegs tikai “zaļajā režīmā”. Tas nozīmē, ka turpmāk gan VID darbinieki, gan klienti visā Latvijā varēs sniegt un saņemt klātienes pakalpojumus tikai ar derīgiem sadarbspējīgiem vakcinācijas sertifikātiem.

Arī turpmāk pieteikties klātienes apmeklējumam varēs, zvanot pa tālruni 67120005, un ierodoties jebkurā VID klientu apkalpošanas centrā līdzi būs jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai ID karte) un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas sertifikātam.

Tie iedzīvotāji, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas sertifikāta, visus VID pakalpojumus arī turpmāk varēs saņemt elektroniski VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā. VID konsultācijas var saņemt, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.  Svarīgi, ka, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000, ikviens var saņemt arī personificētu konsultāciju, ja vien zvanot pieslēdzas VID EDS un nosauc tur redzamo kodu.

Apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, apmeklētājiem ir jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi – vilkt sejas masku, ieturēt 2 metru distanci no citiem cilvēkiem, dezinficēt rokas, ievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt VID klientu apkalpošanas centrus, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.

Informācija par VID klientu apkalpošanas centriem pieejama VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļā “Kontakti - Kā ar mums sazināties? - Klientu apkalpošana”. Savukārt par nosacījumiem vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) aicinām interesēties attiecīgajā pašvaldībā. 

Bizness