Mums raksta: Atkal nedienas ar VIASAT 13

Vēlos padalīties savās nedienās. Varbūt ar jūsu starpniecību kāds cilvēks neiekļūs VIASAT tīmekļos. Jāsaka gan, līdz kļuvu par reklāmas upuri, par VIASAT biju augstās domās, jo tikai ar šīs kompānijas palīdzību varēju nodrošināt TV baudīšanu lauku mājās Valkas novada Vijciemā.

 Reklāmas ietekmē apvaicājos, kā es, ilggadējs abonents, varētu saņemt lētāku pakalpojumu, jo jaunajiem līgumiem abonēšanas maksa solīta tikai par Ls 3,50, bet es par diviem dekoderiem maksāju Ls 23.

Telefona sarunā operatore man piedāvāja saglabāt esošo abonēšanas maksu un iegādāties jaunākās paaudzes dekoderu, kurš nodrošina ne tikai skatīšanos, bet arī neatkarīgu divu kanālu ierakstu. Ģimenes padomē nolēmām, ka tas varētu būt interesanti, jo laukos ne vienmēr iznāk īstajā laikā piesēst pie TV, jo vairāk, ja tā ir  brīvdienu māja. Ar to arī sākās manas nedienas, bet žetons operatorei, kura nevainojami iemācījusies savu VIASAT pantiņu.

Kurjerpasts atveda saini. Gaidīju montieri (gaidu vēl tagad, kopš 10. maija). Kāds paziņa, kurš labi orientējas elektronikas pasaulē, mēģināja pievienot jauno dekoderu. Neizdevās, jo trūka detaļas. Rakstīju VIASATam (sazvanīt viņus ir neiespējami). Atsūtīja galviņu, ko liek antenā. Vietējais elektriķis (meitene VIASATā paskaidroja, ka montieris manā gadījumā nav paredzēts) vairākas stundas skrūvēja, grozīja, kasīja galvu, vairākkārt pārjautāja, vai tiešām visas saņemtās detaļas ir uz galda, bet līdz bildei ekrānā netika.

Devos uz Smilteni, kur ir man tuvākais zināmais VIASAT cilvēks (viņš arī tas, kurš pirms gadiem sakārtoja TV apraidi mājā). Noklausījies manu bēdu stāstu, pajautāja, kāpēc es tik absurdu līgumu slēdzu, jo konkrētais dekoders paredzēts jaunākās paaudzes televizoriem un es, labākajā gadījumā, varēšu dabūt tikai bildi...

 Esmu sazinājusies ar patērētāju tiesību aizsardzības centru, kur e-pastā man apstiprināja, ka esmu maldināta, bet konsultācijā darbiniece sacīja, ka cīņa ir bezcerīga, jo man nav dokumentāla pierādījuma, ka neesmu brīdināta par televizora un dekodera nesaderību. VIASAT savu mantu neņem atpakaļ, jo tā tagad esot mana, par ko man divu gadu laikā jānorēķinās. Ko lai ar to iesāku? Riekstu skaldīšanai izmantoju āmuriņu, un šis agregāts tā kā drusku par dārgu un nav īpaši ērts.

Taisnības meklējumos vērsos pēc palīdzības pie raidījuma "Bez tabu". Spriežot pēc VIASAT darbībām, bija notikušas sarunas: man tika piedāvāts speciālists, tarifu pārskatīšana utt. Šobrīd esmu līgumu ar VIASAT pārtraukusi un samaksājusi līgumsodu Ls 260.

  Ar šo stāstu vēlos brīdināt citus par iespēju iekļūt līdzīgās nebūšanās. Mana kļūda, ko apzinos - biju pārāk pacietīga, gaidot montieri un nesteidzinot notikumu gaitu, jo televizoru skatos nu ļoti reti, īpaši vasarā.

Komentāri 13

.

Varbūt ir vērts PTACam iesniegt rakstisku iesniegumu ar lūgumu izvērtēt situāciju, līgumu un piemērotā līgumsoda samērīgumu...Tad VIASATam būs jāsniedz rakstisks paskaidrojums.

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 09:08

Vajag domāt ko dara,nevis ausis atkarināt un klausīties un tad novelt vainu uz citiem.Kā cilvēks telefona otrā galā var zināt,ka jums vēl lampu televizors stāv. Vairāk vajag iepirkties pa telefonu un katalogos,un tad var gāzt vainu uz visiem-uz pastnieku,uz montieri(galu galā,vareja pazvanīt un paintereseties kāpec nav atbraucis,bet nē,labāk kaimiņu Jankam iedot saskrūvēt.Varbūt jūs nebijāt mājās,kad montieris atbrauca? gan jau ir iemesli),un tagad ir tas kas ir.Cilvēks redz skabargu citos,bet neredz baļķi sevī.

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 09:32

.....

Nu ko,ļautiņi,varbūt beidzot sāks pielekt,ka Viasat pastāv tikai,lai iekasētu mēneša maksu.Klientu apkalpošana nav paredzēta.
Sūdzēties ir veltīgi.Viasatam ir pamatīga aizmugure,pārāk daudziem partiju rukšiem no viņiem atlec.Un PTAC mūjābeļi vēl nevienam klientam līdz šim nav palīdzējuši.
Iepriekšējais koments ir garām.Viasatam štatā nav neviena oficiāla montiera,meistara vai tehniskā darbinieka.Rakstītājai vēl paveicās,ka tāds pie viņas neatbrauca,jo mūsu apkārtnē kā Viasat montierus vēl nesen izmantoja klaidoņus ar kriminālu pagātni.Apzagtu un pazustu.
Redakcija taču to visu varēja viegli pārbaudīt.Divas mājas no avīzes Valkas kantora ir Viasat tirgotava pie kuras durvīm regulāri var redzēt grozamies šmulīga paskata latviski nerunājošus burlakus,kad tie atraujas no ''tirgošanas'' darba lai pasmēķētu.Interesanti,kurš Valkā vēl ir tik liels idiots lai ietu pie viņiem iekšā.Ak jā,avīzē par to nebūs ne vārda,jo šīs valsts mēroga bandas Valkas ''navodčikam'' ir lai ne lepnākais,be tomēr pazīstams uzvārds.

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 10:04

lasitaja

Trešais koments šķiet ir rakstīts spihiski nepieskaitāma cilvēka līmenī,jo pilnīgi viss ir žults izgāšana un pilnīga nekompetence.Pieļauju,ka reāli dzīvē varbūt tāds atgadījums nav bijis,rakstits tik raktīšanas pēc. ļoti žēl,ka civēkus pēc komentāriem nevar atrast,jo es visu apvainoto cilvēku vietā grieztos iestādēs,lai liktu atbildēt par saviem vārdiem

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 10:24

OzolaS

Cik cilvēku, tik piemēru. Piemēram, es pilnīgi droši varu teikt, ka līdz šim (tfu, tfu, tfu) ar Viasatu it bijusi tikai laba pieredze. Pirmo šķivi nopirku Elektronamā akcijas laikā. Pirms pāris mēnešiem saņēmu piedāvājumu par papildus galviņas piegādi, bet nebija nekāda solījuma, ka uz māju brauks meistars. Kurjers atveda aparatūru, pati sameklēju sertificētu meistaru (Valmierā), kurš par saprātīgu samaksu uzstādīja, noregulēja un pat mūsu Omei izskaidroja kā ar pultīm darboties. Bija man arī daži jautājumi Viasatam. Sazvanīju, man visu perfekti paskaidroja. Nu gribēdama nevaru nekur piekasīties. Vienkārši vajag komunicēt, vaicāt un tad var saņem paskaidrojumus...

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 11:02

Inga

Domāju,ka ar VIASATU vajadzēja pacīnīties,nevis maksāt līgumsodus,nav jāmaksā par pakalpojumu,ko neesi saņēmis.Zvanot uz VIASATU sarunas tiek ierakstītas,tas nozīmē,jābūt ierakstam,kas pierāda, ka operatore Jūs nav informējusi,kāds televizors ir nepieciešams,lai pieslēgtu dekoderi.

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 11:28

Ozolai

Redziet,cienījamā,te ir tikai viena maza problēmiņa.Veikalā taču zināja,kas jūs esat un pret žurnālistiem,lai tie nepurkšķētu,Viasat izturas ar mirstīgajiem nepieejamu cieņu un mīlestību.Taču pat jūs piekrītat,ka šai firmai meistaru nav.Un,kā izklausās no raksta,Smiltenē tā lieta ir pavisam citāda,pie jums Viasata pārstāvis joprojām atbild par saviem vārdiem nevis,kā Valkā,izliekas par muļķi,mainījis darbavietu un neatzīst krāpšanos.

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 12:11

OzolaS

Nu domāju, ka zvans par papildus piedāvājumu gan nebija no Smiltenes, bet no Rīgas. Smiltenē tas bija parasts pirkums parastā veikalā. Un papildus galviņas piedāvājums bija kā ierindas klientam bez jebkādiem zemūdens akmeņiem. Gluži vienkārši šādos gadījumos man ir paradums pamatīgi izprašņāt par visām niansēm, nevis vienkārši atbildēt ar jā,jā,saprotu.

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 12:21

ko te viens peras par valku.raksta autore pasutijusi pa telefonu,atvedis kurjerpasts.lasiet par ko vispar ir runa nerakstiet to kā nav!,ja vajag izlādēties, ej sniegu tīrīt!!!!!!

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 12:47

VV

Arī mūsu ģimenei viens no šā gada lielākajiem kreņķiem bija saistībā ar VIASAT. Pilnīgi Jūs saprotu. Taču tikām veiksmīgi, bez soda naudām vaļā no VIASAT. Bijām VIASAT klienti 6 gadus. Varu ieteikt ar šo firmu sazināties tikai rakstiski (ierakstītā pasta sūtījumā) uz VIASAT juridisko adresi. Telefona zvani ir tukšs nummurs. Turpmāk, izvēloties pakalpojuma sniedzēju, rūpīgi tas jāizvērtē.

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 19:30

naivais

Es arī esmu VIASAT klients 5 gadus.Līgums beidzies pirms trim gadiem taču maksāju 17 latus mēnesī tāpat kā pirmajā mēnesī. Tādi rēķini tiek piestādīti. Gribēju vienoties par zemāku samaksu, jo tagad jaunie klienti maksā daudz mazāk.Pāris reizes izdevās sazvanīt, ieteica runāt ar speciālistu līgumjautājumos,tikai tas strādā 8 stundas, 5 darba dienas nedēļā. Sazvanīt reāli nav iespējams . Aizsūtīju e-pastu, pateica paldies un apsolīja sazināties. Joprojām gaidu... Vai esmu naivs? Varētu jau atteikties, bet dzīvoju laukos, diez vai ir kāds cits variants, kas "velk"?

pirms 10 gadiem, 2010.12.10 20:33

Nemaksātāja

Jā, Viasat diezgan uzbāzīgi zvana un piedāvā. Viņiem interesē viss, kas mājās atrodas. Vai ir satelīts,vai kabelis,vai ir dekoders un pat vai ir viens televizors vai vairāki. Es domāju vecam cilvēkam jau viegli iestāstīt, ka tas kas ir pašlaik nekam nav derīgs un uz priekšu noteikti neko nevarēs redzēt. Arī man zvanīja un centās pusstundas garumā man iestāstīt to kas man ir pašlaik drīz vispār nerādīs.Kad es jautāju par cenu tad jau gan iznāca, ka ir dārgāk kā citiem, arī priekšrocības salīdzinot ar citiem nekādas labākas pateik nevarēja, vienīgi dārgāk jāmaksā.
Gribētu, jau ja piedāvāt, tad lai būtu priekš manis labāk un lētāk. Karti var nopirtk LVL 3.90 laikam. Es nemaksāju neko un ar satelītu redzu pietiekoši visu ko gribu.

pirms 10 gadiem, 2010.12.16 20:05

Dzintra

Varu piekrist Viasat nekartibam, ari manai mammai ir ta pati situacija, aparaturu atveda, meistara nav un liguma nav noradits kur zvaniit.....Operatore saka ka meistaram uz rokas buus jamaksaa 49 euro, bet ligumaa nekas tads nav minets, kur griezties, kaa buut, nezinam. Murgs vispaar.

pirms 6 gadiem, 2014.07.31 12:14

Noderīgi