Pasts abonentus atkal atstāj ar garu degunu 9

Šis rīts "Ziemeļlatvijas" redakcijā sākās ar nepatīkamu vēsti - sestdien neviens Valkas rajona abonents savā pastkastē neieraudzīja "Ziemeļlatviju". Šogad tā jau ir otrā reize, kad pasts pieviļ ne vien lasītājus, bet arī avīzes veidotājus.

Vēl šodien pusdienlaikā "Latvijas Pasts"

 nevarēja atrast pazudušās avīzes.

 

Šodien redakcijā visu dienu zvana neapmierinātie abonenti. Jautājums ir viens - kāpēc viņi nav saņēmuši "Ziemeļlatviju". Diemžēl niknumā cilvēki neizprot, ka redakcija ražo avīzi, nevis to piegādā. Piegādi nodrošina "Latvijas Pasts".

 

Par laimi, nedēļas nogalē "Ziemeļlatvija" bija nopērkama mazumtirdzniecībā, savukārt abonenti atkal palika ar garu degunu. Šodien neviena "Latvijas Pasta" amatpersona nevarēja atbildēt uz jautājumu, kur palikuši abonentiem nepiegādātie laikraksti.

 

"Mūkusalas tipogrāfija sestdien ap vieniem naktī iespiesto "Ziemeļlatviju" nodeva šķirotavai, kur tā savukārt nodota pasta mašīnas šoferim, kas laikrakstu nogādā Valmieras pasta apmaiņas iecirknī," informē SIA "Reģionālā prese Diena" preses pārdošanas nodaļas vadītāja Daina Gulbiņa.

 

 

Viņa pieļauj, ka šoferis "Ziemeļlatviju" nogādājis citā rajonā, bet vēl līdz šodienai neviena pasta nodaļa nebija informējusi par svešajiem laikrakstiem. D. Gulbiņa pamatoti uztraucas, ja gadījumā neatradīsies abonentiem domātās avīzes, tad kā pasts varēs atrisināt šo problēmu, jo abonenti pastam ir samaksājuši par piegādi.

 

Tā kā līdz šodienas pēcpusdienai avīzes neatradās, Mūkusalas tipogrāfijā atkārtoti iespieda sestdienas "Ziemeļlatvijas" numuru, kurš abonentu pastkastītēs nonāks kopā ar rītdienas laikraksta numuru. Par papildu izdevumiem SIA "Reģionālā prese Diena" piestādīs rēķinu "Latvijas Pastam".

 

Sazinoties ar Valmieras pasta apmaiņas iecirkņa sadales centra priekšnieci Jeļenu Tauriņu, "Ziemeļlatvija" uzzināja, ka amatpersona neko nav darījusi, lai jau sestdien celtu trauksmi par nepiegādāto "Ziemeļlatviju".

 

 

Vienīgais viņas arguments, kāpēc par šo neizdarību nav informēta augstākstāvoša priekšniecība, ka sestdien nestrādājot Preses serviss, kur parasti pasūta iztrūkstošos laikrakstus. Uz žurnālistes jautājumu, kāpēc šādā ekstremālā gadījumā, kad pazudušas viena rajona abonentu avīzes, nejautāja savai priekšniecībai, ko darīt šādā situācijā, J. Tauriņa atbildēja, ka viņai tad jāmeklējot rīkojums, kurā tas bijis rakstīts.

 

 

Diemžēl amatpersona nebija papūlējusies noskaidrot pat šofera personību, kurš varēja savā darbā pieļaut milzīgo kļūdu. Vēlāk noskaidrojās, ka bez vēsts pazuduši 13 standartsaiņi ar sestdienas laikrakstiem.

 

 

Vairākas reizes zvanot uz "Latvijas Pasta" norādīto tālruni 67018801, kur klienti var izvirzīt iebildumus par nesaņemto abonēto presi, "Ziemeļlatvija" vien uzzināja, ka informācija ir nodota kvalitātes daļai.

 

 

Tā informējusi, ka sestdien no Valmieras nav nevienas ziņas par to, ka nav saņemti vairāki tūkstoši abonentiem domātās "Ziemeļlatvijas". Uz jautājumu, vai abonenti par nepiegādāto laikrakstu saņems materiālu kompensāciju, laipna balss telefona klausulē atbildēja, ka līdz šim pasts šādu kompensāciju nav izsniedzis. Abonenti vienīgi var saņemt pasta atvainošanos.

 

"Ziemeļlatvija" mēģināja sazināties ar "Latvijas Pasta" Valmieras reģionālās nodaļas pārvaldnieci Sandru Braunu, diemžēl neveiksmīgi.

Komentāri 9

Intars

Nu tas brīdis ir pienācis, kad LP jātņem monopoltiesības. Pāris citāti vien raksturo Latvijas Pasta puvuma pakāpi vadības galā:

""Uz jautājumu, vai abonenti par nepiegādāto laikrakstu saņems materiālu kompensāciju, laipna balss telefona klausulē atbildēja, ka līdz šim pasts šādu kompensāciju nav izsniedzis. Abonenti vienīgi var saņemt pasta atvainošanos."

Interesanti, kāds izskatās Jūsu līgums ar LP. Katrā līgumā taču ir Pušu pienākumi un atbildība. Ja šāda kāzusa gadījumā LP nav pildījis savas līgumsaistības - tiesā! Ja līgums ir vienpusēji nekorekts, arī.

pirms 13 gadiem, 2008.04.22 10:53

Miza

Man jau atkal trakoti neptīk Dienas abonēšanas centra attieksme.. Ja pasts slikts, tad kādas problēmas savus izdotos laikrakstus pašiem piegādāt? Nebūtu tad jāsatraucās par abonētāju skaita samazināšanos..

pirms 13 gadiem, 2008.04.22 11:56

nesapraša

Vai kāds tiešām bija redzējis tos 13 saiņus? Varbūt - piemirsās nodrukāt un nosūtīt? Tajā lielajā avīžu klāstā varēja arī nepamanīt mazo Ziemeļlatviju. Pārdomām- ja šoferim būtu iedalīts, viņš atvestu - tātad secinājums - nebija jau ko vest! Tagad jau tas skaitās stilīgi - sist pastu! parasti gan tas atkožas....

pirms 13 gadiem, 2008.04.22 16:30

Hm nu,nu Latvijas Pasts ne tadus vien brinumus dara.

pirms 13 gadiem, 2008.04.22 18:46

jāsmejas

Jā un vēstules arī šiem neiedod. Tās cilvēki paši maisiem met miskastēs...Zirgam jāsmejas:)

pirms 13 gadiem, 2008.04.22 20:07

Intars

to nesapraša.

"kāds redzēja"! Preces pieņem un nodod savstarpēji parakstot PPR vai citu pavaddokumentu.

pirms 13 gadiem, 2008.04.23 09:52

nesapraša

Un tad nu naktī, saņemot "n"tās pakas jau nu kāds tik cītīgi skaita ka nemetās.Kā tad var neuzticēties Dienas tipogrāfijai...Ja katru paciņu apgrozīs, pienāks rīta gaisma,. kur tad vēl tālie ceļi....

pirms 13 gadiem, 2008.04.23 17:21

XXL

Kāpēc nav atsauksmes par tipogrāfijas "Diena" nepareizi aizdotajām pakām uz Rēzekni?

pirms 13 gadiem, 2008.04.26 17:14

redakcija

Pielaujam, ka ar nosaukumu tipograafija Diena ir domaata SIA Poligrafijas grupa Mukusala, kur iespiez ZL. Nelaimigas sestdienas abonentu avizes netika aizvestas uz Rezekni, bet uz Jelgavu un to, kapec sada situacija ir iespejama, skaidro tie, kuri ir atbildigi par laikraksta piegadi. Tipografija un pasts ir institucijas, kuras vienojas par kartibu, kaa notiek laikrakstu sanemsana un nodosana talak. Ja kartiba kadu no pusem neapmierina, tad vadibai si sistema japiekorige, lai viss riteetu raiti.
Mums, aviizes viedotaajiem, visvairaak ruup, lai tiktu noveersti taadi riski, ka laikraksts nesasniedz lasiitaaju.

pirms 13 gadiem, 2008.04.28 14:10

Citas ziņas