Patērētāju asociācija kompensē patērētājiem izdevumus savu tiesību aizsardzībai! 1

Ja esi saskāries ar nekvalitatīvu preci vai pakalpojumu, tad interneta vietnē www.pretenzija.lv uzraksti uzņēmējam pretenziju un aizstāvi savas patērētāja tiesības!

PIAA aicina patērētājus līdz š.g. 5.novembrim iesniegt pretenzijas un sūdzības, izmantojot www.pretenzija.lv bezmaksas interneta vietni.

Š.g. 7. novembrī ES Mājā izlozēsim 10 patērētājus, kuri būs iesnieguši pretenziju www.pretenzija.lv. 10 patērētāji saņems kompensācijas (50,- EUR katrs) par neērtībām, kuras patērētāji ir cietuši, aizstāvot savas tiesības t.i. rakstot iesniegumu, braucot atkārtoti uz veikalu nogādājot preci u.tml., jo patērētāju tiesību aizsardzība prasa resursus.

Esi aktīvs patērētājs, piedalies!

Komentāri 1

bezugunsnavdumu

Mūsdienās nekvalita'tiva prece ik uz stūra. Kautkā visi pēkšņi aizmirsa, k drēbes jāpēr pie drēbnieka, bet kurpes pie kurpnieka, nevis veikalu plauktos, kur tirgo drazu, ar apziņu, ka nāc ātrāk pēc jaunas.
Es te vienā Valks megamollā ieraudziju pārsteigumu, ka vismaz 1/3 preces ir redzēta aliexpress = ķinas draza.

pirms 2 gadiem, 2018.10.29 14:59

Dzīvesstils