Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

50% Latvijas iedzīvotāju mūzika ir svarīga atmosfēras radīšanai

Vairāk nekā 50% Latvijas frizētavu, solāriju un skaistumkopšanas salonu apmeklētāju atzīst tajos atskaņoto mūziku par svarīgu, jo tā ļauj labāk atslābināties un relaksēties, liecina portāla www.muzikabiznesam.lv sadarbībā ar tirgus un sabiedriskās domas pētījuma centru SKDS, ziņu portālu TVNET un reģionālajiem medijiem veiktās aptaujas rezultāti.

„Kā atzina lielākā daļa SKDS aptaujas dalībnieku, frizētavu, skaistumkopšanas salonu un solāriju apmeklējums ir sava veida rituāls, no kura gūt baudu un pozitīvas emocijas, tādēļ svarīga ir salona atmosfēra un detaļas, kas to veido. 51% respondentu (gan sievietes, gan vīrieši) uzsvēra mūzikas nozīmi salona kopējās noskaņas veidošanā, kas klientiem palīdz aizmirst ikdienu un atslābināties," informē Korporatīvo komunikāciju aģentūras 2C projektu vadītāja Maija Lazdiņa.

36% respondentu norāda, ka, skanot mūzikai, viņi daudz labāk var izbaudīt procedūras. 25% aptaujas dalīniekiem patīkama mūzika rada vēlmi salonā iegriezties biežāk un pavadīt tur ilgāku laiku. Tas nozīmē, ka piemērotai mūzikai ir tieša ietekme uz biznesa attīstību, jo tā palīdz salonam palielināt apmeklētāju skaitu un līdz ar to arī kopējos ieņēmumus. Apmeklētāji atzīst, ka dažkārt mūzika pat palīdz pieņemt lēmumu par konkrētu matu griezumu vai procedūru.

„Ikdienā mūsu salonā skan radio SWH, jo šī radio stacija piedāvā klausītājiem dažādu mūziku ar interesantiem tematiem un diskusijām. Bieži vien radio apspriestie temati kļūst par mūsu sarunas tēmu ar salona apmeklētāju, kas atvieglo iepazīšanos un palīdz veidot personiskākas attiecības ar klientiem," skaidro Kate Žilēvica, skaistumkopšanas salona „ Kate by Nail" vadītāja un meistare. Viņa atzīst, ka, izvēloties mūziku, ko atskaņot salonā, ir jāņem vērā apmeklētāju mērķauditorija.

M. Lazdiņa stāsta, ka lai noskaidrotu, kādu mūziku vislabprātāk klausās frizētavu, skaistumkopšanas salonu un solāriju apmeklētāji dažādos Latvijas reģionos, portāls www.muzikabiznesam.lv sadarbībā ar ziņu portālu TVNET un reģionālajiem medijiem veica aptauju visos reģionos.

Lielākā daļa - 56% aptaujas dalībnieku - vislabāk jūtas, ja frizētavā, solārijā un skaistumkopšanas salonā skan klusa un relaksējoša mūzika. Mūsdienu straujais un piesātinātais dzīves ritms ir tie faktori, kas rada vislielāko nogurumu un enerģijas zudumu, tādēļ salīdzinoši daudz mazāk dalībnieku -- 14% vēlas dzirdēt enerģisku un uzlādējošu mūziku.

M. Lazdiņa norāda, ka Kurzemes reģiona iedzīvotāji dod priekšroku klusai un meditatīvai mūzikai, jo tā palīdz procedūru laikā ķermenim atbrīvoties no ikdienā radušās spriedzes un noguruma. To aptaujā apliecināja 37% laikraksta „Ventas Balss" lasītāju. Līdzīgās domās par mūzikas izvēli frizētavās, skaistumkopšanas salonos un solārijos ir arī Zemgales laikraksta „Bauskas Dzīve" un Latgales laikraksta „Rēzeknes Vēstis" lasītāji, attiecīgi 42% un 35%.

Vidzemnieku sirdīm tuvāka ir ritmiska un melodiska mūzika, ko skaistumkopšanas iestādēs labprāt dzirdētu 60% aptaujāto, liecina laikraksta „Liesma" apkopotie dati.

Kultūra un Izklaide