Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Darba sludinājums sniega kupenā izraisa lielu atsaucību Viļņas studentu vidū

Kāds Lietuvas darba devējs atklājis, ka operatīvai jaunu darbinieku meklēšanai gluži labi noder tāda neierasta "reklāmas telpa" kā svaigi sasniguša sniega kupena, vēsta laikraksts "Vilniaus diena".

Kādā janvāra rītā Viļņas universitātes informātikas fakultātes studenti pamostoties pārsteigti atklāja, ka sniegā zem viņu kopmītnes logiem lasāms darba piedāvājums - jaunu darbinieku steidzami meklē interneta izdevums "Best marketing". "Divu dienu laikā uz mūsu reklāmu kupenā atsaucās 55 cilvēki," pastāstījis kompānijas "Best marketing" pārstāvis Lietuvā, viens no projekta dalībniekiem Artūrs Olšausks.

"Protams, sludinājums uz sniega nav mūžīgs, bet arī darbinieku mums vajadzēja sameklēt ātri," pastāstījis projekta ieceres autors un izdevuma vadītājs Arnolds Ragoznijs. "Toties nevajadzēs rūpēties par reklāmas novākšanu - uzraksts vai nu aizsnigs, vai nokusīs.

Viņš atzinis, ka piedāvātais amats nav necik labi apmaksāts, tāpēc bijis svarīgi to pasniegt pēc iespējas pievilcīgākā veidā.

Turklāt izrādās, ka darba piedāvājums kalpojis kā laba reklāma arī pašam interneta izdevumam - jau pirmajā akcijas dienā to apmeklējuši aptuveni 600 cilvēki, kamēr populārā interneta darba meklēšanas sistēmā šo pašu sludinājumu divu nedēļu laikā lasījuši tikai 200 cilvēki.

"Patiesībā rezultāti tālu pārspēja mūsu pārdrošākās cerības," laikrakstam atzinis Ragoznijs.

Panākumu spārnota, projekta komanda jau plāno nākamo akciju, lai meklētu cita profila darbinieku.

"Šoreiz mēs gatavojamies Matemātikas un informātikas fakultātē izdalīt lapiņas ar īpatnēju mīklu. Tie, kuri spēs atminēt kodu, varēs atrast norādi uz darba sludinājumu un pretendēt uz piedāvāto vietu. Uz parastiem sludinājumiem atsaucas ne mazums darba meklētāju, tomēr visbiežāk neatrodas daudz tādu, kuri tiešām labi pārzina pieprasīto jomu," piebildis izdevuma vadītājs.

Kultūra un Izklaide