Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jāpānā izskanējis arī Trikātas vārds

No 29.maija līdz 2.jūnijam Japānas pilsētā Nagojā "premium" klases automobiļu "Lexus" izstāžu zālē notika Latvijas dizaina dienas, aģentūru LETA informēja Ārlietu ministrijas Informācijas un sabiedrisko attiecību departamentā.

Pasākumā apmeklētājiem bija iespēja iepazīt Latvijas dizaina preces. Izstādē tika pārstāvētas firmas "Munio Candela", "Studio Naturals", "HUGU", "Ars Tela", "3 Wind Knots", "Maffam Freeform", "Stenders", "Emils Gustavs" un "Ginta".

Latvijas dizaina dienas tika aicināti apmeklēt profesionālie universālveikalu un dizaina veikalu menedžeri, lai tiktos ar uzņēmumu pārstāvjiem, kas bija atbraukuši no Latvijas, un pārrunātu iespējamo sadarbību.

Vienlaikus pasākumā bija iespēja apskatīt Latvijas vēstnieka Japānā Pētera Vaivara fotoizstādi par Latviju. 1.jūnijā vēstnieks Vaivars atklāja svinīgu pasākumu un pieņemšanu par godu Latvijas dizaina dienām. Pieņemšanā piedalījās "Toyota Corporation" un "Lexus" izstāžu zāles vadības pārstāvji, vietējo masu mediju pārstāvji un "Lexus" izstāžu zāles VIP klienti. Viesiem pasākumā bija iespēja iepazīties arī ar Latvijā ražotiem pārtikas produktiem - "Lāču" rupjmaizi, "Latvijas Piena" ražoto sieru "Trikāta", kaviāru "Mottra", šokolādi "Emils Gustavs" un "Latvijas balzama" produkciju. Latvijas produkcija guva īpašu atzinību viesu vidū. Pasākumā vēstnieks informēja klātesošos par Latvijas kultūras un ekonomikas aktualitātēm, kā arī aicināja apmeklēt Latviju.

Latvijas Dizaina dienās tika demonstrētas arī filmas par Dziesmu un deju svētkiem, kā arī tika prezentēta Rīga kā Eiropas kultūras galvaspilsēta 2014.gadā. Vēstniecība norāda, ka sadarbība ar tādu pasaulē zināmu firmu kā "Lexus" ir nepārprotami ļoti liels ieguvums Latvijas dizaina uzņēmumiem Japānā. Šāds pasākums, kurā vienlaicīgi tiek prezentēta gan Latvija kā valsts un tūrisma galamērķis, gan arī kāda no valsts eksporta preču nozarēm, ir lieliska iespēja, kā veicināt Latvijas vārda atpazīstamību Japānā, par kuru japāņu auditorijai joprojām ir ļoti maz kas zināms.

Pasākumu organizēja Latvijas vēstniecība Japānā sadarbībā ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru un "Lexus Hoshigaoka" izstāžu zāli Nagojā.

Beverīnas novads