Sākas kampaņa "Uzslavē labu servisu!"

Sākas kampaņa "Uzslavē labu servisu!", ar kuru aicina uzņēmumus un organizācijas domāt par kvalitatīvu servisu, nostiprināt darbinieku motivāciju, kā arī celt apkalpošanas speciālistu zināšanu līmeni un profesijas prestižu, aģentūru LETA informēja projekta "labsserviss.lv" pārstāve Anda Orlova.

Jau ziņots, ka kampaņa "Uzslavē labu servisu!" notiks līdz 31.martam.

Kopumā šogad kampaņā pieteikušies gandrīz 50 uzņēmumi ar vairāk nekā 700 apkalpošanās vietām visā Latvijā.

Kampaņai ir pieteikušies vairāki Latvijā populāri uzņēmumi - bankas "Nordea", "Dnb Nord", "Latvijas Hipotēku un zemes banka", AAS "Balta", mobilo sakaru operatori "Bite" un "Tele2", sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi "Čili Pica", "Double Coffee", tirdzniecības tīkli "Narvesen", "Jysk", "Dino", "Būvniecības ABC", lidosta "Rīga", aviokompānija "airBaltic", "Stendera ziepju fabrika", kosmētikas preču un aksesuāru kompānija "Avon" un tulkojumu birojs "Skrivanek Latvia".

Kampaņā piedalīsies arī tādas valsts un pašvaldības iestādes kā Valsts ieņēmumu dienests, Cēsu pašvaldības aģentūra, Valmieras pilsētas pašvaldība un Rīgas dome.

Laba servisa mēnesis vienlaicīgi notiek Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Visu marta mēnesi sabiedrība tiek aicināta uzslavēt labu servisu un pievērst lielāku uzmanību klientu servisa darbiniekiem.

Par kampaņas dalībniekiem iedzīvotāji varēs izteikt viedokli, zvanot uz informatīvo tālruni 1180, sūtot e-pastu uz "[email protected]", aizpildot anketu mājaslapā "www.labsserviss.lv" vai kampaņas dalībnieku telpās.

Visvairāk uzslavēto kompāniju apbalvošana notiks konferencē "Laba Servisa dienas VII", kura notiks 2.aprīlī un 3.aprīlī viesnīcā "Reval Hotel Latvija".

Kampaņa izveidota ar mērķi, lai uzņēmumiem būtu iespēja parādīt sevi, nostiprināt apkalpojošās sfēras darbinieku motivāciju, kā arī saņemt pozitīvu atgriezenisko saiti.

Latvijas ziņas