Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Notiek balsojums par Beverīnas jauno grafisko zīmi

Turpinoties darbam pie Beverīnas novada zīmolvedības un vizuālās identitātes stratēģijas izstrādes, iedzīvotāju balsojumam nodoti divi Beverīnas novada jaunās grafiskās zīmes varianti. Balsojumā var piedalīties jebkurš Latvijas iedzīvotājs, izsakot savu viedokli elektroniski vai klātienē Beverīnas novada pašvaldībā.

Beverīnas novada dome kopā ar biedrības “Abulas lauku partnerība” konsultatīvo darba grupu šobrīd izvērtējusi reklāmas aģentūras SIA “Triple Bounce" projekta pirmajā posmā piedāvātos zīmola pozicionējuma virzienus, kā arī projekta otrā posma ietvaros izveidotos radošos konceptus. Saskaņā ar lēmumu, Beverīnas novads tiks pozicionēts kā leģendām apvīts spēka avots. Savukārt no piedāvātajiem radošajiem konceptiem, kas balstīti uz minēto Beverīnas novada pozicionējumu, izvēlēta koncepcija “Trejāds spēks”. Beverīna ir leģendām apvīta vieta ar trejādu spēku - gudrību, garīgumu un nepārtrauktu kustību, un, pateicoties tam, Beverīnas novadā tiek paveiktas lielas lietas.

“Projekta ietvaros aptaujājot cilvēkus, redzējām, ka Beverīnas vārdam ir spēcīgas asociācijas ar leģendām un vēsturiskumu. Vienlaikus, pētot identitātes atribūtus, sapratām, ka reāli apskatāmo vēsturisko objektu ir maz. Cilvēki dodas uz Beverīnu pēc dabas sniegtā miera, mājražotāju gardumiem, autentiskām amatnieku darbnīcām un citas mūsdienīgas pieredzes. Tāpēc caur konceptu “trejāds spēks” Beverīnas cilvēkiem būs iespēja veidot mūsdienīgus vēstījumus, tūrisma piedāvājumus, vietējos produktus, nezaudējot priekšrocības, ko sniedz vēsturiskās asociācijas,” norāda aģentūras “Triple Bounce” valdes loceklis Eduards Dubovickis. 

Apjomīgā projekta otrajā posmā, pamatojoties uz apstiprināto pozicionējumu un radošo koncepciju, notiks darbs pie novada grafiskās identitātes izstrādes. Sabiedriskai apspriešanai izvirzīti divi Beverīnas novada grafiskās zīmes varianti. Pirmais veidots kā trīs elementu aplis, kas simbolizē šo elementu kopā sanākšanu – brīdi, kad dzimst lielais trejādais spēks. Otrais grafiskās zīmes variants simbolizē noslēpumaino Beverīnas pili, kas rodas katru reizi, kad novadā kaut kas tiek paveikts kopā vai atsevišķi. Līdz šim Beverīnas pils bija sena mistika, taču tā ir simboliska un turpmāk dzīvos ikvienā jaunā lietā, ko novada ļaudis paveikuši.

Beverīnas novada dome jauno grafisko zīmi izvēlēsies ņemot vērā balsojuma rezultātus. Jaunā Beverīnas grafiskā zīme nākotnē tiks izmantota paralēli esošajai novada simbolikai – ģerbonim un karogam, tomēr tās pielietojums būs ievērojami plašāks.

Sabiedrības balsojumā par Beverīnas grafisko zīmi aicina piedalīties gan novada iedzīvotājus un uzņēmējus, gan viesus. Balsojums notiks no 13. jūlija līdz 4. augustam. Balsot iespējams elektroniski vietnē http://ejuz.lv/beverinaslogo, kā arī Beverīnas novada iedzīvotāji aicināti balsot klātienē Trikātas pagasta pārvaldē, centrā “Kaimiņi” Brenguļos un “Pagastmājā” Mūrmuižā. 

Beverīnas novada zīmolvedības un vizuālās identitātes stratēģijas izstrāde notiek biedrības “Abulas lauku partnerība” starptautiska ELFLA projekta "Place Branding for Rural Development" ietvaros. Projekta mērķis ir sekmēt teritorijas daudzveidīgu attīstību, sadarbojoties ar citu līdzīgu teritoriju partneriem, pārņemot vērtīgu pieredzi, gūstot jaunas zināšanas, izstrādājot teritorijas zīmola stratēģiju un radot jaunu pieeju vietas zīmola izmantošanas iespējām, kā arī apmācot mērķa grupas efektīgi lietot zīmolu dažādām mārketinga aktivitātēm.

20190712-1501-beverina-logo-vizualizacij

Kaimiņos