Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pēc bankas mobilās filiāles pakalpojumiem Valkā liels pieprasījums

Ceturtdien, 5. septembrī, Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā klientus pēc iepriekšēja pieraksta pieņems SEB bankas mobilās filiāles speciālists.

Pieteikšanās, zvanot uz tālruni 28644365 vai klātienē pie novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) vadītājas Baibas Vorobjevas. Viņa aicina klientus laikus pieteikties, jo pieprasījums pēc mobilās filiāles speciālista sniegtajiem pakalpojumiem joprojām ir liels. Salīdzinoši vairāk šo ērto pakalpojumu Valkā, pašvaldības ēkas Rīgas ielā 25 1. stāvā, izmanto seniori, jo viņi ir saņēmuši bankas nosūtītās vēstules par internetbankas datu atjaunošanu. Lai nebūtu jābrauc uz tuvākajām bankas filiālēm Smiltenē vai Valmierā, viņi to var izdarīt uz vietas Valkā. 

B. Vorobjeva atgādina, ka SEB bankas mobilā filiāle klientiem sniedz iespēju saņemt visus ikdienas finanšu pakalpojumus, kas tradicionāli pieejami bankas filiālē, izņemot skaidras naudas darījumus. Tikšanās dienā apmeklētājiem būs iespēja nomainīt kodu karti pret kodu kalkulatoru, atvērt kontu, iemācīties lietot internetbanku, mobilo aplikāciju, bez maksas pieslēgt vai atbloķēt internetbanku, aktualizēt personas datus, lai turpmāk attālināti varētu pieteikt bankas pakalpojumus. 

Ikdienā Valkā par SEB bankas un Swedbank internetbankas lietošanu, kā arī pakalpojumiem, kas piesakāmi, izmantojot internetbanku, iedzīvotājus konsultē un sniedz atbalstu novada VPVKAC speciālisti.

Novados