SEB mobilā banka ietur pauzi

Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra vadītāja Baiba Vorobjeva informē, ka novada iedzīvotāji interesējas, vai tuvākajā laikā būs pieejami SEB mobilās bankas pakalpojumi. Diemžēl mobilā banka ir pārtraukusi klientu apkalpošanu izbraukumos, kā galveno iemeslu minot iedzīvotāju slimošanu ar “Covid-19”. B. Vorobjeva atzīst, ka regulāri saņem iedzīvotāju zvanus ar jautājumu, vai būs pieejams šis pieprasītais pakalpojums. To pārsvarā izmantoja novada iedzīvotāji cienījamos gados. Pirms “Covid-19” pandēmijas SEB mobilā banka klientus apkalpoja reizi mēnesī. B. Vorobjeva uzskata, ka mobilās bankas izbraukumi atkarīgi no koronavīrusa izplatīšanās intensitātes.

"To jau neviens vēl nezina, kā tas notiks un kas vēl gaidāms. Arī epidemiologi iesaka konsultācijas ilgumu ne vairāk kā piecpadsmit minūtes. Ņemot vērā iepriekšējo pieredzi, vecāka gadagājuma cilvēkiem ar šo ierobežoto apmeklējuma laiku nepietiek. Vairumā gadījumu apmeklējums ieilga, tāpēc drošības apsvērumu dēļ SEB mobilā banka izbraukumus pārtrauca,” skaidro B. Vorobjeva. Pārsvarā šos bankas pakalpojumus izmantoja tie, kuriem vajadzēja atvērt kontu, nokārtot internetbanku, atjaunot personas datus un saņemt kodu kalkulatorus.   


Novados