Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Valkā iespēja izmantot bankas pakalpojumus

Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC) turpināsies SEB bankas mobilās filiāles speciālista darbs klientu pieņemšanā. VPVKAC vadītāja Baiba Vorobjeva informē, ka klientu apkalpošana notiks ceturtdien, 10. oktobrī, bet tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pieteikšanās pa mobilo tālruni 28644365 vai klātienē pie B. Vorobjevas. Viņa skaidro, ka pirms tam bankas speciālists Valkā strādāja septembra sākumā un apmeklējumam bija pieteikušies 38 cilvēki. B. Vorobjeva lēš, ka, iespējams, šajā reizē varētu būt mazāk apmeklētāju, jo vairums bankas klientu ir kodu kartes nomainījuši pret kodu kalkulatoriem vai arī lieto mobilo aplikāciju. B. Vorobjeva atgādina, ka SEB bankas mobilā filiāle sniedz iespēju saņemt visus ikdienas finanšu pakalpojumus, kas pieejami bankas filiālē, izņemot skaidras naudas darījumus. Šajā reizē varēs nomainīt kodu karti pret kodu kalkulatoru, atvērt kontu, apgūt internetbankas un mobilās aplikācijas lietošanu, bez maksas pieslēgt vai atbloķēt internetbanku, aktualizēt personas datus, lai turpmāk varētu attālināti pieteikt bankas pakalpojumus. 

B. Vorobjeva aicina iedzīvotājus meklēt atbalstu pie VPVKAC speciālistiem, ja nepieciešamas konsultācijas par SEB bankas un Swedbankas internetbankas lietošanu, kā arī pakalpojumiem, kas piesakāmi, izmantojot internetbanku.     


Novados