Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Valkā pieprasīti SEB mobilās bankas pakalpojumi

Trešdien, 26. februārī, Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā pēc iepriekšēja pieraksta klientus apkalpos SEB mobilās bankas speciālists.

Lai pieteiktu apmeklējumu, iepriekš jāpiezvana uz tālruni 28644365 vai vizīte jāpiesaka klātienē pie Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) vadītājas Baibas Vorobjevas. Viņa stāsta, ka SEB mobilā banka Valkā ierodas reizi mēnesī un katru reizi apkalpo vidēji četrdesmit apmeklētājus – pārsvarā vecāka gadagājuma iedzīvotājus. Banka ir piekritusi, ka izbraukuma speciālists Valkā ieradīsies regulāri katru mēnesi. Iedzīvotāji interesējušies, vai šādu pakalpojumu nepiedāvās arī Swedbanka, bet diemžēl banka pašvaldību informējusi, ka negrasās sniegt šādu pakalpojumu.

B. Vorobjeva novērojusi, ka SEB mobilās bankas pakalpojumus izmanto iedzīvotāji, kuriem nav aktivizēta internetbanka. Gada sākumā banka klientiem izsūtījusi vēstules par datu atjaunošanu, un seniori piesaka apmeklējumu, lai varētu tos atjaunot. Vēl viens iemesls, kāpēc seniori ierodas pie bankas speciālista, ir iespēja nokārtot, lai bankas karti, kurai ir beidzies derīguma termiņš, lūgtu nosūtīt pa pastu, lai nebūtu tā jāizņem tuvākajā bankas filiālē Valmierā. Seniori, saņemot bankas karti pastkastītē, ierodas pie VPVKAC speciālistiem uz konsultāciju par kartes aktivizēšanu.

“Daļēji mēs uz vietas pildām bankas funkciju, jo seniori joprojām baidās no mūsdienu tehnoloģijām. Ja viņiem būtu aktīva internetbanka, tad būtu daudz ērtāka sadzīve, bet nereti dzirdam sakām, ka no internetbankas senioriem var pazust nauda. Ja viņi izņem kodu kalkulatoru, palīdzam internetbankā samaksāt maksājumus,” stāsta B. Vorobjeva. Viņa atgādina, ka SEB bankas mobilā filiāle klientiem sniedz visus ikdienas finanšu pakalpojumus, kas tradicionāli pieejami bankas filiālē, izņemot skaidras naudas darījumus. Apmeklējuma laikā klienti varēs saņemt kodu kalkulatoru, atvērt kontu, iemācīties lietot internetbanku, mobilo aplikāciju, bez maksas pieslēgt vai atbloķēt internetbanku, aktualizēt personas datus, lai turpmāk varētu attālināti pieteikt bankas pakalpojumus.

Novados