Valkā SEB mobilās bankas pakalpojumi – pieprasīti

Valkas novada Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā pirmo reizi klientus apkalpoja SEB mobilās bankas divi speciālisti.

Novada Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra vadītāja Baiba Vorobjeva informē, ka otrdien un trešdien no pulksten 9 līdz 17 bankas darbinieki apkalpoja klientus, pārsvarā – seniorus. Pirms tam centra darbinieces katru klientu informēja par konkrētu pieņemšanas laiku, tāpēc cilvēkiem nebija jāstāv garās rindās, lai nokārtotu savas lietas. 

“Ziemeļlatvija” novēroja, ka tikai otrdien līdz pusdienas laikam rinda nedaudz ievilkās, jo, uzsākot klientu pieņemšanu, saniķojās biroja tehnika. SEB bankas speciālists Mārtiņš Rozenbergs atzīst, ka vairums klientu vēlējās saņemt kodu kalkulatorus un savam bankas kontam piesaistīt internetbanku. Turklāt speciālisti piedāvāja izvēlēties divu veidu kodu kalkulatorus, kā arī sniedza īsu apmācību to lietošanā. 

“Ziemeļlatvija” aptaujāja vairākus mobilās bankas apmeklētājus. Visi atzina, ka Valkā tomēr ir nepieciešama bankas filiāle, jo ne vienmēr pietiek ar iemaksu un izmaksu bankomātu. Turklāt reizēm seniori baidās to lietot, jo šķiet, ka izdarīs kaut ko nepareizi un pazaudēs savu bankas norēķinu karti. Kas attiecas uz speciālistu sniegto konsultāciju kvalitāti, visi slavēja, jo darbinieki nepieciešamās lietas esot izskaidrojuši korekti, saprotami, kā arī palīdzējuši apgūt kodu kalkulatora lietošanu. Uz jautājumu, vai tuvākajā laikā Valkā būs pieejami SEB mobilās bankas pakalpojumi, darbinieki norādīja, ka diez vai, bet, ja būs tikpat liels pieprasījums, tad šo jautājumu var risināt.

Novados