Firma par remontdarbiem Smiltenē sūdzības nav saņēmusi 5

Pēc "Ziemeļlatvijas" portālā uzsāktajām diskusijām par Atmodas un Galdnieku ielu Smiltenē, kurās cilvēki izteica savu neapmierinātību par ielu stāvokli un remontdarbiem, firmas "JS&J Ūdensmeistars" meistars vēlas paskaidrot, ka darbs tiek veikts iedzīvotāju labā.

 

Ielās valda haoss, darba kultūra un kvalitāte ir zema, ne ar kājām paiet, ne ar mašīnu pabraukt, šādos tempos strādās vēl divus trīs gadus - šie iedzīvotāju neapmierinātie izteikumi par remontdarbiem Atmodas ielā, kur norisinās ūdens atdzelžošanas stacijas būvdarbi, dzirdēti vairākkārt.

 

"Ziemeļlatvija" ir centusies sazināties ar firmas, kura veic darbus, vadītāju. Zvanot uz "JS&J Ūdensmeistars" biroju, administratore savienoja tad ar vienu, tad otru un trešo cilvēku, kurš galu galā nebija tiesīgs runāt. Noslēgumā "Ziemeļlatvijai" lika atstāt kontaktnumuru, uz kuru "JS&J Ūdensmeistars" vadītājs atzvanīšot. Jāpiebilst, ka telefons kā klusēja, tā klusē vēl šodien.

 

Pēc publikācijas "Haoss ielu garumā?" uz sarunu "Ziemeļlatviju" aicināja meistars Aivars Lapšāns, kurš iedzīvotājiem grib paskaidrot, ka visu, ko firma dara, ir iedzīvotāju labumam. Arī remontdarbi, kas notiek Atmodas ielā, ir jāveic secīgi, tāpēc dažkārt iedzīvotājiem varētu šķist, ka tie ieilgst.

 

"Mūsu uzdevums ir izbūvēt ūdensvadu un pievadus uz mājām. Pirms sākam ūdens padevi patērētājiem, obligāti ir jāveic hlorēšana. Darbi ieilgst, jo laiks paiet, kamēr visu pārbauda laboratorijā. Mēs, protams, varētu rakt vienu reizi un atstāt bedres uz ielas, bet nav Smiltenē laba apbraucamā ceļa. Vakarpusē bedres ir jāizber, un tāpēc sanāk rakt vairākas reizes," skaidro A. Lapšāns.

 

Atmodas ielā remontdarbu laikā ir uzstādīti ātruma ierobežojumi, atļautais ātrums 30 kilometru stundā. "Nav tādu vietu, kur kaut kas nenotiktu. Tikai tas, kurš neko nedara, nekļūdās. Neviens gan mums nav sūdzējies, ka tieši mūsu darba dēļ kāds būtu ievainots vai nokļuvis slimnīcā. Ja vadītāji neievēro noteikumus, tad tas ir viņu risks," apgalvos meistars.

 

Viņaprāt, viss atkarīgs no cilvēku attieksmes. "Ja nav normālas attieksmes pret strādniekiem, tad arī viņiem pazūd interese kaut ko darīt," saka A. Lapšāns.Jāpiebilst, ka līdz 15. oktobrim plānots uzklāt asfaltu Atmodas ielā, posmā no Lejas līdz Galdnieku ielai. Atdzelžošanas staciju jāpabeidz būvēt 2009. gada maijā.

Komentāri 5

Uvis

Eu nu kamoon! Kaada tur attieksme.. Kameer kaads nenoskjilsies vai neiedos pa degunu kādam strādniekam, tikmeer neko nedarīs? jā un atmodas ielā MAXIMA stāvvieta.. Cik vēl avārijām jānotiek lai kaut ko darītu lietas labā?? Man liekās, ka labāk būtu tos muļķus pa vienu pusi laist iekšā un pa otru ārā! nebūtu situāciju, kad uz galvenā ceļa veidojas rindas un līdz ar to arī var sanākt kārtējais krašs!

pirms 12 gadiem, 2008.10.13 08:56

Uh

Jā - kādu galveno, atbildīgo par būvdarbiem ļoti, ļoti, ļoooti grūti dabūt rokā - to vienkārši neizpauž - sūta no viena pie otra, pa apli - tā sakot - interesanta attieksme pret klientiem. Tas fakts...

pirms 12 gadiem, 2008.10.13 09:11

spirit

Tā iela ir normāli izbraucama ņemot vērā,ka notiek darbi.Protams,tad ir jāievēro noteiktais ātruma samazinājums.Ja tur būtu luksofors braukšanai 1 joslā veidotos sastrēgumi un reālo neapmierināto būtu vairāk.

pirms 12 gadiem, 2008.10.13 12:57

fliks

Udensmeiestaram vispaar ir slikta reputaacija!!! Kfalificeetu darbiniemu nau.... atcereesimies kaa vinji pāraka daugavas ielu , pats blakus straadaaju un skatijos kaa vinji visu aiz sevis paartaisa ... un tur nekurseeja nekaads transports!!! nost ar uudensmeistaru

pirms 12 gadiem, 2008.10.13 18:00

seb

Ja tā nebūtu eiropas nauda,tad strādātu,kā pienākas,bet tagad uzlauz asfaltu,izroc tranšeju,saliec trubas,tad aizroc par to samaksā tas ir viens etaps,pēc tam sāksies otrs etaps to pašu raks atkal un laidīs kabeli par to atkal samaksās,tāda ir eiropas naudas apguves specifika,ka viss jādara pa etapiem.

pirms 12 gadiem, 2008.10.14 10:19

Smiltene