Valkā pārtikas veikalam “Elvi” un kafejnīcai mainījušies īpašnieki 12

Aizvadītā gada beigās veikala "Elvi" apmeklētāji pauda uztraukumu par iespējamo veikala slēgšanu, jo acīm redzami no veikala plauktiem pazuda preces. Pašlaik veikala ikdiena rit ierastā ritmā, tomēr "Ziemeļlatvija" noskaidroja jaunumus saistībā ar veikala īpašnieku maiņu.

 

Kā "Ziemeļlatviju" informēja "Elvi Grupa" mārketinga nodaļas vadītāja Laima Kaprāle-Fedoreka, tirdzniecības centrs Valkā paliek "Elvi Grupa" pārvaldībā. Lai uzlabotu pārtikas veikala un kafejnīcas pārvaldīšanas mehānismus, tie nodoti partneru - SIA "Vita mārkets" - rokās. "SIA "Vita mārkets" ir viens no lojālākajiem "Elvi Grupa" partneriem. Mēs uzticamies viņu ilggadējai pieredzei un esam pārliecināti, ka šis uzņēmums spēs rūpēties par to, lai "Elvi" turpina būt ne tikai pircējiem draudzīgs zīmols, bet arī konkurētspējīgs pārtikas mazumtirgotājs Valkā," uzsver L. Kaprāle-Fedoreka. Veikals strādā pēc franšīzes (robežas, kādās pieļaujama faktiskā piegādāto preču daudzuma pieļaujamā novirze no daudzuma, kas norādīts līgumā) principa.

 

 

Pircējus pārmaiņas neietekmēsVeikala īpašnieki uzskata, ka pircējus šīs pārmaiņas tieši neietekmēs. Uzlabojot veikala pārvaldības mehānismu, tas nodrošinās pircējiem iespēju saņemt kvalitatīvus pakalpojumus. Ņemot vērā veikala īpašnieku maiņu, notika arī uzņēmuma pārstrukturizēšana. Tas darīts ar mērķi uzlabot pārtikas veikala un kafejnīcas darbību un sniegto pakalpojumu kvalitāti.

No plauktiem pazūd akcīzes preces Īpašnieku maiņas laikā uz kādu laiku no veikala plauktiem pazuda alkohols un cigaretes. "Latvijas likumdošana nosaka, ka akcīzes preces - alkoholu un cigaretes - viena juridiska persona nevar pārdot otrai juridiskai personai. Tas šajā gadījumā ir "Elvi Grupa" un SIA "Vita mārkets"," skaidro L. Kaprāle-Fedoreka. Akcīzes preces ir jānodod atpakaļ piegādātājiem. Tikai pēc šīs procedūras veikšanas jaunais veikala īpašnieks tās var iegādāties, lai piedāvātu pircējiem. Šobrīd šī procedūra ir veikta un pircējiem preces jau ir pieejamas.

Komentāri 12

lasītāja

Pagaidām gan neliekas, ka pircēji būs ieguvēji. Salāti kā bija negaršīgi, bietes pusizvārītas un ar smiltīm, tā arī ir. Klāt ir nācis tas, ka asortiments ir kļuvis mazāks. Arī par papīra kastītēm kur ielikt kūkas nu ir jāmaksā pieklājigi. ja no sākuma kad atvērās veikals tiešām bija patīkami iepirkties, tad pēdējā laikā es cenšos aiziet uz centru un nopirkt pārtiku tur. Arī cenu ziņā Maksima un Madara ir draudzīgākas pircējam. Ziemeļlatvija varētu salīdzināt cenas dažādiem pārtikas produktiem pilsētas veikalos un informēt par to savus lasītājus. Tie varētu būt informatīvie raksti, piemērām, reizi mēnesī.

pirms 13 gadiem, 2008.02.11 21:55

lasītāja

par darbiniekiem gan daļa ir taisnība, bet ir arī ļoti labas pārdevējas - Zane, Anita, Valda kasieres Iluta, Svetlana, Marina. Veikals lai uzlabotu apkalpošanu varētu rīkot konkursu par laipnāko veikala pārdevēju un par pārdevēju, kurai būtu jāmaina darbs, tad arī redzēsim rezultātus.
Biežāk zālē gribētos redzēt maiņas vecāko pārdevēju un ne tikai pēc uzaicinājuma, bet tā pat vien, lai pavēro kā strādā zālē.

pirms 13 gadiem, 2008.02.11 22:04

erisana

pardevejas tur ir ar izstieptiem giimjiem un nelaipnas,kaa ,gan dalja to ssuveeju var zinaat kaa jaastraadaa tirdznieciibaa

pirms 13 gadiem, 2008.02.12 09:46

Agnese

Pagaidām nekādus uzlabojumus gan neredzu. Sortiments ir visai trūcīgs.Vienīgais jauninājums, ko pagaidām ievēroju,ir parādījusies arī nocenotā prece. Salāti. gaļas izstrādājumi un kūku izvēle gan stipri sarukusi.
Bietes tišām vajadzētu iemācīties nomazgāt pirms vārīšanas. Un vēl - neko labi neizskatās, kad ceha darbinieki uzvelk darba halātam kurtku, izskrien ārā pie stūra uzpīpēt un pēc tam nadzīgi ķeras pie salātu griešanas. Kaut kā...
Doma par pircējam draudzīgāko cenu apskati unpircēju informēšanu ir laba doma. Varbūt tas kaut kā stimulētu arī veikalus cenās būt elastīgākiem.

pirms 13 gadiem, 2008.02.12 09:57

Mākonis

Man gan "Elvis" patīk, jo varu nesteidzīgi un netraucēti ar bērniem izpētīt visus preču plauktus. Man nervi ir beigti, ja ar sīčiem jāiepērkas Valkas "Maximā", jo ejas starp plauktiem ir tik šauras un neērtas. Nenoliedzami, veikalam ir vēl izaugsmes iespējas un mērķi uz ko tiekties, bet tomēr tirgotavas atmosfēra ir patīkama un pircējiem draudzīga. Nu nevajag visu nozākāt un nopelt!

pirms 13 gadiem, 2008.02.12 13:12

saulīte

Ja uz veikalu iet pastaigāties tad jā, Elvī ir plašums un vieta, kur bērni var paskriet! Bet runa iet par veikalu un to, ka sortiments ir krietni sarucis nevar nepamanīt. arī apkalpošana varētu būt laipnāka.

pirms 13 gadiem, 2008.02.12 13:26

Mākonis

Man nav nekādu pretenziju pret veikala sortimentu, tikai pret cenām:)) Tomēr Valkā, salīdzonot ar Smilteni un Valmieru, iepirkties ir daudzkārt lētāk! To saku pēc savas personīgās pieredzes!

pirms 13 gadiem, 2008.02.12 15:24

līga

manai ģimenei patīk iepirkties Elvī,
patīk pārtikas nodaļa,plaša,ērta...,bet apģērbu nodaļā gan netīk,pārdevējas nav savos augstumos...

pirms 13 gadiem, 2008.02.12 18:24

alma

Ir viens pārmetums. Ar veikalu viss kārtībā. Jā, tikai pārdevējas gan būtu biežāk jāpainstruē, kā izturēties pret pircēju.
2007.g. vasarā tika saposta Elvis apkārtne, ar lieliem pūliņiem arī celiņi tapa, bet kādēļ tad zem tiem 2 krūmiem, kas ir pie veikala stūra, tika pamesti apakšā zari, vēl kaut kādi atkritumi? Labi tas bija redzams vasarā, bet tagad ziemā-izcili. Ir taču kādi sētnieki, kas apkārtni novāc, tur būtu 5 minūšu darbs,lai visu sakoptu.Domāti tie koki- krūmi, kas ir uz pilsētas pusi.

pirms 13 gadiem, 2008.02.13 13:58

krusa

Jā, salāti Elvī ļoti negaršīgi. Bulciņas mazas un dārgas. Tā varētu turpināt....

pirms 13 gadiem, 2008.02.14 18:21

gija

1.Bulkas bieži no iepriekšējās dienas, vecas. Pārdevēja nebrīdina par šo faktu.
2.Salātos kartupeļi cieti, laikam paredzēts lietot vēl 2. reizi, ja salātus neizpērk :)
3.Ir iepirkta veca maltā gaļa. Kā tā var gadīties?
4. Vēlams lielāks augļu asortiments, un puvušos vajadzētu IZŅEMT.

pirms 13 gadiem, 2008.02.15 12:43

Valka