Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Disku remonts atkarīgs no profesionāļu veikuma

Ja gadās pārlieku liela slodze vai gadās kādas traumas, bojājas un “jāremontē” ne tikai cilvēka starpskriemeļu diski mugurā. Disku problēmas ir arī autoriteņiem un nereti tie jāved pie “ārstiem” — autoservisu darbiniekiem. Te nu vainas var būt visdažādākās — tie var būt aprūsējuši, salocīti, saskrāpēti, sadauzīti. Bet, iespējams, tiem nav nekādas kardinālas vainas, vienkārši, pavasari gaidot, vēlaties tos uzpost un iegūt tiem jaunu un skaistu krāsu.

Disku remontus servisos veic, tēlaini izsakoties, no pirkstgaliem līdz matu galiņiem. To darbību spektrs ir visai plašs, un parasti autovadītāji servisā vēršas, ja nepieciešams:

  • disku remonts pēc deformācijas un bojājumiem;
  • *disku slīpēšana;
  • disku taisnošana jeb disku valcēšana;
  • disku atjaunošana.


Tas nozīmē, ka riepus servisos iespējams veikt vieglmetāla un tērauda disku valcēšanu jeb taisnošanu, sametināt plaisas, saremontēt izrautus robus vai skrambas, noslīpēt nelīdzenās vietas, atjaunot krāsu vai nokrāsot jebkurā krāsu tonī.

Visbiežāk problēmas ar diskiem rodas, ja brauc pa bedrainiem ceļiem ar zemprofila riepām. Vairumā gadījumu no sitiena cieš ne tikai riepa, bet arī disks. Rezultātā disks ir jālabo vai jāmetina. Arī tikai nedaudz bojāti diski var radīt braukšanai automašīna diskomforta sajūtu, piemēram, automašīna pie noteiktiem ātrumiem vibrē, bojājums var atstāt iespaidu uz auto gultņiem un riepām, jo tās nevienmērīgi piedilst pie sadauzītiem diskiem. Tapēc speciālistu ieteikums ir – jo ātrāk atklājat kādas novirzes diskos, jo ātrāk steidziet tās remontēt!

Gadījumos, kad ir uzsisti diski, visbiežāk pietiek ar disku taisnošanu, bet dažkārt jāķeras klāt arī pie disku metināšanas.Kvalitatīvs un perfekts diska remonts būs atkarīgs no pareizas sākotnējās bojātā diska iezīmēšanas, kā arī no tā, kāda ir bojājuma pakāpe, un arī  no diska sakausējuma cietības.

Gan sarežģīts, gan radošs ir lieto disku remonts, tur kvalitāte galvenokārt atkarīga no meistara profesionalitātes un tikai tad no lietā diska materiāla un speciālā aprīkojuma.  Nenoliedzami, diska remontā katrs gadījums ir individuāls, tāpēc diska remontu nevar uzticēt kuram katram servisa darbiniekam. Tikai īsts meistars varēs noteikt, kādā secībā būs  jāveic diska remonts un ar kuru  deformāciju jāsāk darbs, lai ātrāk pabeigtu remontu. Ja process netiek veikts gana profesionāli,var gadīties,  ka pēc viena pamatīga trieciena var rasties  deformācija, kurai  seko vairāki izkropļojumi diskā —  ieliekumi, pumpas, ass un radiālās nobīdes.

Reklāmraksti