Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Smiltenieši uzvar "Vistērijā"

Vidzemes Augstskolā norisinājās erudīcijas piedzīvojumu spēle “Vistērija”. Spēlē piedalījās trīspadsmit vidusskolēnu komandas četru cilvēku sastāvā. Spēles laikā dalībniekiem tika sniegta iespēja atklāt savas stiprās puses, darboties komandā un izbaudīt piedzīvojumu Vidzemes Augstskolas pagrabos. 


Piedzīvojumu spēle “Vistērija” ir unikāla, un tika izveidota, lai tās dalībniekus iepazīstinātu ar Vidzemes Augstskolas studiju virzieniem. Lai izkļūtu no Vidzemes Augstskolas pagrabiem un izlauztos virszemē, spēles dalībniekiem bija jāveic dažādi uzdevumi, kuru laikā tika pārbaudītas viņu zināšanas, atjautība un veiklība.


Spēles sākumā tika pārbaudīta dalībnieku spēja saspringtos apstākļos veikt aprēķinus galvā. Lai tiktu līdz nākamajam uzdevumam, vidusskolēnu komandām bija jātiek cauri tumšam tunelim un jāpārvar tajā esošie šķēršļi. Kad šķēršļi un tuneļa iemītnieki bija uzveikti, tika pārbaudīts, cik labi dalībnieki pārzina datorprogrammatūras. Pēc uzdevuma izpildes, dalībnieku stipro pušu pārbaude turpinājās Vidzemes Augstskolas garderobē. Garderobē tika pārbaudīta dalībnieku spēja atpazīt valstu simbolus. Tālāk vidusskolēni devās spēlēt Vidzemes Augstskolas studenta veidotu galda spēli, kuras laikā, tika pārbaudīta vidusskolēnu attapība. Nākamajā “Vistērijas” punktā, dalībniekiem bija jāatrod pārgājienam nepieciešamākie priekšmeti. Kad priekšmeti tika veiksmīgi ievietoti mugursomā, dalībnieki steidzās iejusties ziņu diktora lomā. Piedzīvojuma beigās vidusskolēniem nācās pārliecināt lifta sargu, ka viņi ir pelnījuši iekļūt liftā un izlauzties virszemē. 


“Vistērijas” piedzīvojuma rīta spēlē uzvarēja komanda “Četru cilvēku likums” no Smiltenes, kuri spēli veica 13 minūtēs un 11 sekundēs. Pēcpusdienas spēles uzvarētājām, komandai no Valmieras, “Meitenēm priekšnieku nav!”, izkļūšanai no Vidzemes Augstskolas pagrabiem bija nepieciešamas 12 minūtes un 38 sekundes. Visi uzvarētāji balvā saņēma Šveices ZeFit2 fitnesa viedaproces. 


Piedzīvojumu erudīcijas spēles “Vistērija” dalībnieki pauda viedokli, ka spēle bijusi ļoti interesanta, oriģināla, dinamiska un tajā noteikti bijis vērts piedalīties. Viena no piedzīvojumu spēles “Vistērija” organizatorēm Vera Grāvīte izteicās, ka "Vistērija" bija gaidāms kā neparasts, sensacionāls un interesants pasākums un tas pilnā mērā attaisnoja ekspektācijas. Par to Vera esot pārliecinājusies, vērojot vidusskolēnu emocijas un saņemot pateicības vārdus no piedzīvojuma dalībniekiem.


Izglītība