Bērnu slimnīcā izveidots vienots zvanu centra numurs - 8866

Lai pilnveidotu ambulatorā pieraksta sistēmu, Bērnu klīniskajā universitātes slimnīcā (BKUS) izveidots vienots zvanu centra numurs, kas turpmāk no 3.maija sniegs vecākiem iespēju pierakstīt savus bērnus uz konsultācijām vai izmeklējumiem gan Torņakalna, gan Gaiļezera novietnēs, zvanot pa vienu tālruņa numuru 8866. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu un padarītu pakalpojumu vēl pieejamāku, zvanu centrs strādā no plkst. 8.00 līdz 20.00.

Zvanu centrā vienlaikus strādā četri darbinieki, kuri apkalpo ienākošos zvanus, veicot pierakstus pie attiecīgajiem speciālistiem, kā arī pildot informatīvā tālruņa funkcijas. Zvanot uz vienoto tālruņa numuru, iespējams pierakstīties gan uz speciālistu konsultācijām un funkcionālās diagnostikas izmeklējumiem Torņakalna un Gaiļezera novietņu poliklīnikās, gan arī iespējams pieteikties konsultācijām un izmeklējumiem Acu slimību klīnikā.

Zvanu centrs pārbaudes režīmā darbojas jau kopš februāra un jau šobrīd būtiski uzlabojis zvanu plūsmas apkalpošanu, kā arī pierakstīšanos pie speciālistiem, jo zvanu centra darbinieki vienotajā sistēmā uzreiz var redzēt speciālistu noslogojumu un brīvās vietas gan Torņakalna, gan Gaiļezera novietnēs. Ik dienu zvanu centrā tiek saņemti vairāk nekā 1000 zvani, un, lai uzlabotu to apkalpošanu, tika pagarināts darba laiks - zvanu centrs strādā no plkst. 8.00 līdz 20.00.

Testa režīma laikā tika pārbaudīts arī vidējais savienojumu gaidīšanas ilgums, lai iespēju robežās to maksimāli saīsinātu. Šobrīd vidējais gaidīšanas laiks zvanu savienojuma līnijā ir līdz 3min. No trešā maija pierakstu varēs veikt, zvanot pa vienu tālruņa numuru - 8866, vienlaikus aktīvi vēl saglabāsies visi iepriekšējie reģistratūru tālruņa numuri.

Zvanu centra darbinieki arī apstrādās elektroniski saņemtos pieteikumus konsultācijām un izmeklējumiem. Pieteikties elektroniski iespējams, sūtot informāciju (bērna vārds, uzvārds, speciālists, vēlamais pieņemšanas laiks un savs tālruņa numurs) uz e-pasta adresi [email protected].

Lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisu un palīdzētu orientēties slimnīcas teritorijā, Torņakalna novietnē daudzfunkcionālā korpusa reģistratūrā izveidots arī informācijas punkts, kurā pacientiem un viņu vecākiem ir iespēja saņemt atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem.

Veselība