Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pacientu ērtībai izveidots automātiskais atbildētājs

Ar 1. decembri Bērnu klīniskās universitātes slimnīcas (BKUS) poliklīnikas tālrunis tika pieslēgts automātiskajam atbildētājam, kas līdz 1. janvārim strādāja testa režīmā. Šobrīd konsultatīvo poliklīniku vecāki spēj sazvanīt daudz ātrāk, jo tiek novirzīti zvani, atbilstoši izvēlētajai tēmai un nepieciešamajam pakalpojumam.

VSIA Bērnu klīniskā universitātes slimnīcas Sabiedrisko attiecību dienesta vadītāja Romēna Namniece informē, ka automātiskais atbildētājs BKUS konsultatīvajā poliklīnikā Vienības gatvē 45. ir ieviests, lai pacienti un vecāki ātrāk iegūtu informāciju un pierakstītos pie speciālista vai uz nepieciešamo izmeklējumu. Attīstot šāda veida pakalpojumu mēs tuvināmies izvirzītajam mērķim - būt bērniem un ģimenei draudzīga ārstniecības iestāde, tādejādi paaugstinot pieejamību, ļaujot vecākiem neatrauties no ikdienas darba.

Ja bērnam nepieciešama ārsta-speciālista ( ķirurga, neirologa, alergologa u.c.) konsultācija BKUS vecākiem jāzvana pa tālruni 67064461 vai 67064462. Poliklīnikas operatoru darba laiks: P.O.T.C.P. 9:00-17:00 Pirms savienojuma ar poliklīnikas operatoru tiek piedāvāts izvēlēties sarunas valodu un sarunas tematu:

lai pieteiktos pie acu ārsta nospiediet -1;

lai pieteiktu vai atteiktu konsultāciju pie speciālista nospiediet - 2;

lai pieteiktos uz izmeklējumiem nospiediet - 3;

lai pieteiktos uz plānveida stacionēšanos nospiediet - 4

"Analizējot BKUS konsultatīvās poliklīnikas saņemtos zvanus, laika periodā no 10.01.-24.01. redzams, ka kopā saņemti 8166 zvani, no kuriem 4524 zvani apstrādāti poliklīnikā, savukārt pāradresēti 3642. Automātiskā atbildētāja ieviešana 50% vecāku ir ļāvusi izvēlēties precīzāku sarunas tematu, tādejādi samazinot gaidīšanas laiku un paaugstinot pakalpojuma pieejamību, zvanot uz konsultatīvās poliklīnikas tālruni.

Gaidīšanas laiks, minētajā periodā vidēji sastāda 1:17 min. līdz savienojuma brīdim ar poliklīnikas operatoru, savukārt vidējais sarunas ilgums ar operatoru, veicot pierakstu sastāda 1:13min. Maksa par zvanu tiek noteikta saskaņā ar Lattelecom tarifu, bet veicot zvanu no mobilā tālruņa - saskaņā ar attiecīgā operatora tarifiem," norāda R. Namniece.

Situācijās, kad visi operatori ir aizņemti automātiskais atbildētājs atskaņota melodiju no bērnu dziesmas „Limonāde", kuru sarakstījis Dzintars Mozgis. Dziesmu cikls bērniem ar Ineses Zanderes vārdiem tika veidots un prezentēts BKUS 110 gadu jubilejā.

R. Namniece atzīmē, ka BKUS jau gadu piedāvā iespēju elektroniski pierakstīties uz konsultāciju pie ārsta-speciālista konsultatīvajā poliklīnikā, kā arī pieteikt un atteikt plānoto apmeklējumu uz dažādiem izmeklējumiem. Šādu iespēju katru nedēļu izmanto aptuveni 100 pacienti.

Piesakoties elektroniski, pacientam e-pastā obligāti ir jānorāda vārds, uzvārds, vēlamais pieņemšanas laiks un savs telefona numurs, uz kuru operators var atzvanīt, kā arī tas, kāda speciālista konsultācija vai izmeklējums ir nepieciešama. Pieteikties var, sūtot e-pastu uz adresi [email protected] Vienlaikus, ja pacients nevar ierasties uz plānveida stacionāro palīdzību, tad to var atteikt elektroniski aizpildot atteikuma formu slimnīcas mājas lapā www.bkus.lv, sadaļā plānveida uzņemšana.

Veselība