Vidzemes slimnīcā ievieš elektronisko rindas regulēšanas sistēmu

Šonedēļ Vidzemes slimnīcas ambulatorās nodaļas reģistratūrā ieviesta elektroniskā rindas regulēšanas sistēma, aģentūrai LETA pastāstīja Vidzemes slimnīcas sabiedrisko attiecību konsultante Benita Brila.

 

Ikvienam pacientam vispirms īpašā ierīcē - biļešu drukātājā - jāpaņem savs elektroniskās rindas kārtas numurs, un brīdī, kad uz tablo parādīsies viņa numurs, cilvēks var doties pie reģistratores.

 

 

Elektroniskā rindas regulēšanas sistēma pēc biļetes numura atpazīst, kādu pakalpojumu cilvēks vēlas saņemt. Sistēma arī redz, kur veidojas rinda un prot operatīvi pārsūtīt apmeklētāju pie reģistratores, kurai tobrīd rinda īsāka vai tās nav vispār. Tiem pacientiem, kuri vēlas tikai uzdot sev interesējošu jautājumu vai samaksāt, vairs nav jāstāv rindā kopā ar tiem, kuri pierakstās pie speciālistiem. 

 

 

Kā vēl vienu būtisku ieguvumu Brila min to, ka tiek nodrošināta personas konfidencialitāte, jo to, pie kura speciālista kāds piesakās, uzzina tikai reģistratore.

 

 

Tehniskais jaunievedums ļauj organizēt apmeklētāju plūsmu un optimizēt viņu apkalpošanu, uzrāda apmeklētāju plūsmas intensitāti, kā arī palīdz precīzi uzskaitīt pacientus un laiku, kas nepieciešams viena apmeklētāja apkalpošanai.

 

 

Kā skaidroja Brila, pirmajās dienās pēc elektroniskās rindas regulēšanas ieviešanas cilvēku ir daudz, taču rindas neveidojas, kas apliecina sistēmas noderīgumu. Vakar slimnīcā reģistratūrā izvietots informatīvais stends, lai apmeklētāji labāk izprastu jauno sistēmu.

 

 

Maijā, kad būs pabeigts diagnostiskās radioloģijas nodaļas remonts, elektroniskā rindas regulēšanas sistēma tiks ieviesta arī šajā nodaļā.

 

 

Vidzemes slimnīca abas elektroniskās rindas regulēšanas sistēmas iegādājās par vairāk nekā 9000 latu.

 

Veselība